streda, januára 05, 2011

Nr.2 Ich bin nicht mehr ich

Ahojte,

práve ma tak napadlo, že som vám o sebe vlastne ani nič nepovedala. Na starom blogu o mne nič nebolo, tak som sa rozhodla niečo o sebe povedať. Neviem či vás to zaujíma, no dúfam, že si to aspoň niekto prečíta.
V podstate ani neviem čo mám písať, pretože je toho tak veľa čo o mne neviete.
Čo ja viem, asi viete, že budem mať 15, presne 25. Januára, som v znamení vodnára.
Pred ostatnými sa smejem a snažím sa vytvoriť dojem spokojného človeka, aby sa vo mne nikto nevrtal.
Už v minulosti som raz rapídne chudla ale nakoniec som s tým tresla, pretože som si povedala, že nebudem predsa krava a nebudem si ničť život, no ako inak, prišiel spúšťač a ja som to toho spadla.
Keď som mala dvanásť mala som podváhu 12 kíl, vážila som 32 merala 145cm a môj obvod pása bol cca 44cm, možno aj menej.
Vždy som bola posadnutá svojou postavou, nikdy som nebola spokojná, lebo som mala tučné stehná či veľký zadok...proste nikdy som so sebou nebola spokojná.
Nikdy som nedokázala pochopiť iné baby čo dobrovoľne hladovali, no dnes ich chápem. Pre mňa je to ten najlepší spôsob ako sa vyrovnať so všetkými problémami. Možno to nie je správne, no mne je to teraz jedno, lebo ich mám tak veľa, že sa divím, že som neskúsila niečo iné...
Už ani neviem čo vám mám hovoriť, tak sa pýtajte vy v komentároch čo vás zaujíma a ja vám to potom hodím do článku.. Lexi

4 komentáre:

  1. Niekedy je toho na nas vela, a hladovanie je istym sposobom ako sa vyventilovat, no urcite nie je tym zdravym a spravnym. Od hladovania len krocik ku smrti. Viem to....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hladovanie :/ vracanie
    zlé ale ukludnujuce a nieco co beres po case ako liek na vsetko :/
    s tou kefkou ma to mrzí ale mas supr plan aj ja by som také nieco mala skusit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. och no jednu vyhodu mam mamina sama vidi ze som pribrala :) ale uz asi 3 tyzdne nebola poriadne doma praca a jak konecn bola chvilku doma teda cez tieto prazdniny povedala ze som supr schudla takze mam to teraz také ze mamina ma kludne moze vidiet lebo vie ze sa snazmi schudut len no nemozem ist pred nou do extremou , aj ked ja uz mozno malinko v tych extremoch som ale to ano nesme vediet

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vrátila som sa na blog- ake iracionalne ze :D

    OdpovedaťOdstrániť