pondelok, januára 10, 2011

Nr.3 Wir werden hier eine wundervolle zweite Administratorin haben

Ahojte,

takže, už na predošlom blogu som spomínala, že budeme blog mať pod palcom dve.
Budem vás tu otravovať nielen ja ale aj Carrie.
Sama sa vám určite ešte predstaví, keď bude mať čas. Teraz je však škola, čiže času nie je až tak veľa ako by sme chceli.
Zláštne na tom je to, že sme sa s Carrie ešte nikdy nevideli naživo. Spoznali sme sa vďaka poviedkam, ktoré obe píšeme. Vždy som bola jej fanynka, čo sa písania týka. Na našich poviedkových blogoch sme SB.
Myslím, že na začiatku školy som sa jej opýtala či pozná jeden blog, kde bloguje tiež nejaká Carrie, no povedala, že nie ale že sama pozná také stránky a je anorektička. Neviem, možno vám to sama povie. Dúfam, že sa nebude hnevať, že to tu píšem.
Aj zo mňa to potom vyšlo, aj keď ja nie som anorektička v pravom slova zmysle a tak ma raz napadlo založiť nový blog. A tak sme tu!
Dúfam, že si Carrie obľúbite tak ako ja.


Lexi


4 komentáre:

  1. jj zvladneme !!! :)))
    a tesim sa na tu carrie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SOm veľmi zvedavá a dáš mi prosím adresu tvojho a jej poviedkového blogu ?? Prosímmmm :)
    A ďakujem za pochvalu, ja píšem aj poviedky, ale básne mi idú samé od seba.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte dievčatá,
    tiež mám podobný môj mini blogík z podobného dôvodu...ak by ste mali záujem o podporu...
    http://carlie-ana.blogspot.com/

    DRŽTE sa !
    Carlie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako sa mas moja? Drzis sa? Prepac ze som sa dlho neozvala ale nemala som silu...:(

    OdpovedaťOdstrániť