sobota, januára 22, 2011

Nr.4 Ich kann nicht mehr..

Ahojte!

Dosť dlho som sem nepridala žiaden nový článok. Mala by som sa tomu venovať častejšie, lebo mi to dodáva silu ísť ďalej.
Poslednú dobu som kašľala aj na iné veci ako len na blog. Kašľala som na chudnutie, kašľala som na školu a kašľala som aj na vás, čo ma veľmi mrzí.
V škole som mala teraz zhon, čo iste aj vy, keďže sa blíži polrok. Mne išlo o dobré známky, nakoľko idem na strednú. Budem mať dve dvojky čo ma hnevá, pretože som nemusela mať ani jednu. Ale čo už, nie všetko môže byť dokonalé.
Poslednú dobu som sa dosť prežierala, kašľala na cvičenie, no som rada, že váha zatiaľ nešla hore. Rozhodla som sa, že na narodeniny začnem s hladovkou, čo mám v pláne dodržať. Dúfam, že mi do vydrží, že to nevzdám len tak bez boja. Nikdy som nebola veľmi trpezlivá a nič som nedotiahla do konca ale teraz som pevne rozhodnutá urobiť niečo s mľandravými nohami, tučnými rukami, veľkým bruchom a hnusnými stehnami. Musím schudnúť a ja to dokážem.
Dokážem to, aj keby som mala preto obetovať všetko.
Dokážem to a nakoniec budem ja tá, ktorá sa bude víťazne usmievať.

4 komentáre:

  1. waaa drzim palce :*
    nech sa podarí
    a preca ln 2 dvojky je dobréé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj moja, to som ja wewe z blogu sweetwewe.blog.cz založila som si eštejeden blog, o mojom chudnutí. Pridala som si ťa do Obľúbených snáď tito nevadí. Budem rada ak sa stavíš. :) Idem do toho naplno :)Drž sa.
    Dve dvojky sú úžasnéé.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No moja, ale teraz mi viac píš komentáre na nový blog. OK ? Tam som otvorenejšia. Konkrétnejšia. :) Takže sweetana.blog.cz ... moja nova adresa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ach jaj tak to si si vybrala teda cas na hladovku ale dufam ze sa podary to prezit :)
    och a to s tym kamaradom je supr ze si sa zalubila ale fiiha mate to tazké :/

    OdpovedaťOdstrániť