utorok, januára 25, 2011

Nr.5 Alles wird gut..vieleicht

Ahojte,

tak, ako sa máte? Ja dneska celkom dobre, až na to, že som musela jesť, lebo mám narodeniny a sestra do mňa vopchala jedlo. Snažila som sa to aj vyvrátiť, no už mi to nejde, takže buď to tvrdo odcvičím alebo si vezmem preháňadlo. No ešte uvidím.
Dnešný deň bol v celku v pohode, no sedela som v škole do štvrtej čo je dosť únavné.
Mali sme slovenčinu a prešli sme na úvahu. Teraz už na prax, teóriu máme za sebou. Máme napísať svoju vlastnú úvahu na tému akú chceme. Keďže ja píšem poviedky a proste rada píšem články, vrhla som sa do toho už na hodine. Hneď som si našla tému, no musela som sa poradiť s učiteľkou, aby z toho nebol problém.
Moja téma? Rozhodla som sa písať o netolerancii a o našej skorumpovanej spoločnosti. Dúfam, že ma nikto nebude obmedzovať a nebude mi to zakazovať. Osobne sa teším ako si vyjadrím svoj názor v tejto úvahe a budem ňou môcť oboznámiť aj iných čo si o tomto všetkom myslím.
Slohové práce sú predsa len dobré, nie len preto, že zadarmo dostanete známku ale hlavne preto, že možno svojou prácou niekoho oslovíte a dá vám zapravdu.
Dúfam, že sa moja úvaha bude páčiť mojej učiteľke.
Tak sa mi držte.
Lexi

3 komentáre:

  1. Pamätám ke´d som bola deviatačka (pred dvomi rokmi) sme písali aj my túto tému a ja som písala o závislostiach, (mali sme na výber 5 tém ) konkrétne o bludnom kruhu (poruchach príjmu potravy)... :) Konečne som sa vykecala.
    No mne ked škvrka v bruchu, vypijem pohár teplej vody, mlieka, kávy, čaju. Ale na jeden glg. Alebo si buchnem päsťou do brucha, po chvílke to prejde. Aspoň mne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach zlatko, strašne vás ľúbim. Nemám nikoho, len vás a blog. Som tak strašne sama v skutočnom živote... Ubíja ma to... Máš pravdu ,,bude to dobré,, tak to poznám na spamätať a skutočne som sa o to mnohokrát snažila,ale nejde to tak ľahko. Možno je to ešte čertstvé. Možno.Neviem, ale naozaj ten kameň ktorý nosím na srdci ma ťahá stále na dno. Späť.I keď urobím krok dopredu, znova ma to stiahne na späť. Nevládzem ďalej. Ale viem, že aj toto bdobie skončí a snáď bude znova lepšie. ďakujem, že si pri mne. Naozaj si jedna z mmála, ktorý ma neodsudzujú, ktorý pri mne stoja.

    OdpovedaťOdstrániť