utorok, februára 22, 2011

Nr.6 Ich fand neue Kraft zu Gewichstverlust

Ahojte,

Ja viem, viem, veľmi dlho som sa neozývala. Naozaj mi je to veľmi ľúto, mrzí ma to, no mala som dosť ťažké obdobie...
Už sa hanbím za to, že sa toľko ospravedlňujem, že ma moja motivácia opúšťa...
No teraz, teraz som pevne rozhodnutá schudnúť. Opäť som si nabehla na jedálniček a musím sa pochváliť, že som zatiaľ nič nejedla...jediné čo dnes zjem je trocha šalátovej uhorky...
Opäť nabehnem na môj cvičebný plán, ak sa to tak dá nazvať, a schudnem. Musím schudnúť. Hnusím sa sama sebe. Nedokážem sa na seba pozerať.
Za tie týždne čo som sa neozvala som pribrala asi 2 kilá a som zo seba dosť sklamaná. Síce som cvičila, ale môj jedálniček bol bohatší...o dosť. Zjedla som toho viac ako predtým za týždeň.
Snáď sem ešte niekto chodí...dúfam v to.
Lexi

3 komentáre:

  1. já sem chodit budu, není lepší motivace k hubnutí, než když se dívky podporují! hned si tě přidám a nebuď smutná, zvládneme to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dizajn stále mením, chcem niečo jednoduché a pekné a stále nie som spokojná. ale ďakujem :)
    noo akože ja mam spolusediacu krásne chudučkú pripadám si pri nej tučná ale tieto baby boli ešte chudšie ako ona!!! fakt som si prišla pri nich ako..slon.
    rada spriatelím, podpora od blogu je to najlepšie čo možeš mať...btw koľko meriaš a vážiš?

    ps.netráp sa stou motiváciou,ja som sa po 2mesiacoch vrátila na blog pritom som si myslela že som ho hrdo opustila :) ale túžba po vychudnutosti zvíťazila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale mne z toho chvíľami hrabe.bijú sa mi myšlienky v hlave.jedny vravia nie nerob to len si ubližiš,príde jojo efekt,budeš mať depky blah blah a ďalšia pod do toho,máš na to,zas to pôjde a zas to bude super. ja mám 173/56 a chcem ísť pod 55,odkedy mám blog,začínala som s 58,snažím sa ísť na 50,ale vždy som sa dostala na 53 a potom ma niečo zastavilo-chalan a posledne Vianoce.A teraz mám zas chute ísť pod tú váhu.a nikdy to nedotiahnem do konca.ale ja už musím :((((

    OdpovedaťOdstrániť