streda, februára 23, 2011

Nr. 7 Was machen wenn...

Ahojte,

Dnešok nebol dobrý..nevyšiel podľa mojich predstáv. Proste som sa prežrala. No horšie pre mňa bolo to, že keď som tak kľačala pri záchodovej mise nič zo mňa nevyšlo. Od zúfalstva mi po lícach tiekli slzy a ja som nevedela čo mám ďalej robiť. Naozaj som mala pocit, že neviem ako ďalej. No povedala som si, že zajtra si dám čiastočnú hladovku...Musím zjesť aspoň detskú výživu, pretože budem celý deň pod paľbou otca.
Prinajhoršom to zo seba nejako dostanem von. Síce zvracanie nie je dobré, no je to jediné riešenie toho, keď sa prejem...myslím, že viete o čom hovorím.
Dúfam, že sa mi to zajtra podarí.

Lexi

6 komentárov:

  1. zítřek i další dny se ti podaří, musíš v to věřit! :)

    a doufám, že jsem ti dobře rozuměla, ptala jsi se kde bydlím - kousek od Pardubic, východní čechy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je super. kdybych zítra už něco neměla, mohly bychom se sejít. každopádně to klidně můžeme i jindy až bys u nás zase byla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bomba, tak to se určitě dohodneme! taky jsem ráda, že nebudu muset jíst v KFC salát a připadat si blbě ×D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 5 je dost, ale já prej vypadám na 16, takže bud v pohodě ×D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. když si budeme mít co říct, tak na věku nezáleží ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zajtra bude vsetko lepsie, nezufaj :)
    vracanie nieje dobre to neroob :/
    ale niekedy sa inak neda, chapem to.
    BTW na blog som pridala clanky,a aj ABC diet,mozno by to bolo lepsie ako nic nejedenie lebo tam mas na den urceny pocet kalorii:P rozmyslam ze od pondelka na to pojdem,asi..lebo takto vaha nejde dole :/
    pa:):*

    OdpovedaťOdstrániť