piatok, februára 25, 2011

Nr.8 Ich bin wieder krank

Ahojte!

Dnes mi začali prázdniny a ako naschvál som zase chorá. Nie je to už také hrozné ale mám pocit, že si to zase odnesú pľúca alebo priedušky. Dúfam, že to prejde rýchlejšie ako inokedy.
Uvedomili ste si niekedy vlastne, že odkedy hladoviete a chudnete drastickejším spôsobom, ľudia vo vašom okolí o tej danej téme rozprávajú častejšie?
Ja osobne som na tom tak. Prídem do školy a takmer každý deň niekto povie niečo na konto anorektičiek..V našej triede sa o nich hovorí ako o chuderách, o nenormálnych kravách, ktoré vôbec nevedia čo robia. Preto sa pýtam. Naozaj si to myslia? Naozaj si myslia, že to robíme iba tak? Pre zábavu?
Niekedy mám chuť vykričať im to do tvárí...povedať, že to robím aj ja a je to najlepší spôsob ako BYŤ.
To isté aj moja rodina...odkedy držím hladovky, zvraciam či cvičím ako šialená, hovoria o anorektičkách ako o hlúpych dievčatách, ktoré nevedia čo so sebou.
Nikdy nezabudnem na deň..teda večer, keď som sedela s mamou pri telke, každá sa hrabala v notebooku, mne potichu škvŕkalo v bruchu a ona mi ukázala fotky nejakých anorektičiek a povedala, že je do nechutné, že sa na to musím pozrieť, lebo to proste musím vidieť. Tiež povedala, že tieto dievčatá nie sú normálne, že to proste je proti prírode. Chcela, aby som povedala svoj názor na "vychrtlé" telá týchto dievčat. No čo som mala povedať? To čo sa mi hnalo hlavou? Mala som jej povedať toto: "Och bože, to sú krásne nohy. Raz chcem byť takáto chudá. Chcem byť taká istá." ??
Preto som takmer dostala hysterický záchvat, vrešťala po nej, že to proste nechcem vidieť, že mi je z toho zle, i keď moje oči k tým obrázkom vzhliadali ako k modlám.
Dúfam, že sa vám niečo také ešte nestalo, pretože to nie je príjemný pocit.
Dnes som zjedla iba trochu mixovanej polievky a vypila polku nutričného drinku, lebo mám v ústach ďalšiu časť strojčeka a neznesiteľne ma bolia zuby. Nemôžem nič jesť, čo ma teší a všetko čo som dnes zjedla zrejme skončí v záchode, pretože mi z toho nie je dva krát najlepšie.
Ako sa mám darilo vám?

Lexi

3 komentáre:

  1. boze to muselo byt strasne :(
    no ja ked som bola taka ze som drzala hladovky a proste takto tak tiez v okoli rozpravali o jedle najviac...neznasala som to..ani tearz to nemam rada..a nemam rada klamat o jedle..ze co som zjedla na obed...pri tom som obed nemala a tak..och prazdniny,sa mas:) mne koncia,od pondelka uz idem do skoly :/ sice nebudem mat volno a budem stresovat,ale aspon je ten stres fajn a mozem nabehnut na chudnuci rezim..aj ked dnes som sa strasne prejedla...a mavam take chvile ze to robit nechcem znova..ale aj mi to chyba..a zdravo to nejde..ja som chcela ist na to zdravo..ale proste za cely tyzden..slo dole kilo? a to pri hladovke ide aj viac..inak ktym obrazkom..asi predrokom v lete..som bola skamoskou vonku a pozerala si moj mobil,mala som tam thinspo baby..a proste vravela na ne ze omg ake su chude ze je to az nepekne..a ja vduchu len ze chcem byt ako ony...takze trochu to poznam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ps.pekna rubrika o tebe:)
    ale nieje 35kilo malo?ja neviem ja meriam a vazim viac takze neviem kolko je to v norme pri tvojej vyske ale znie to strasne tak..ze je to malinko,aby sa ti nieco nestalo:(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš pravdu to stým koncentrákom bolo trošku kruté.lebo oni si to nevybrali,ich len tak niekto nechal umierať lebo si myslel že je pán.ty sa rozhoduješ dobrovoľne...ale ani ja nemám rada tie kecy o zdravej výžive.ja si chcem robiť čo chcem ja a nech sa do toho nemieša okolie...moja kamoška,teraz sa už nebavíme,ale,má 173asi ako ja a mala anu..vážila 45 a mala krásne chudé nohy..teraz je pre mňa to najvacsie thinspo lebo viem že sa to dá!len sa neviem poriadne nakopnuť a odhodlať..na tom krachujú všetky moje sny a tužby...chýba mi odhodlanosť a sila.

    OdpovedaťOdstrániť