sobota, februára 26, 2011

Nr. 9 neue Motivation

Ahojte!
ArmsLegs5.jpg Arms and Legs Thinspo image by missing1nacti0n
Včera, keď som sedela pri počítači a opäť si prezerala obrázky chudých dievčat, som si povedala, že tentoraz to proste dokážem.
Povedala som si, že teraz sa mi to proste musí podariť. Je mi jedno aké to bude ťažké, proste to zvládnem. Pokojne pôjdem aj cez mŕtvoly ak to bude potrebné. Mám svoj cieľ, ktorý proste dosiahnem za každú cenu.
Možno si o mne niekto pomyslí, že nie som normálna, no ja si myslím, že niektorý v mojom okolí nie sú úplne v poriadku. Ľudí už nezmením, no seba áno. Zmením sa na to, čo som chcela už dlho byť. Chudé dievča, ktoré je spokojné samo so sebou.
Nezastaví ma nič. Ani to, keď ma to doženie na kolená, či zvracanie alebo niečo iné. Už som si tým raz prešla, nevadí mi to a je to pre mňa jediné vykúpenie z tohto pekla.
Viem čo od toho môžem očakávať, preto sa toho vôbec nebojím. Naopak, teším sa, že konečne dosiahnem to, čo už tak dlho chcem. Nebojím sa ani toho, čo bude potom, žiadnych následkov. Možno je to sebecké, no pre mňa je to riešenie. Jediné možné a prijateľné.
Lexi


3 komentáre:

  1. samozřejmě ti přeju, aby se ti ve všem dařilo. ale doufám, že nebudeš zvracet. určitě to zvládneš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zlatí, copak s tebou je? ozvi se nám ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neboj já si čtu všechny komentáře, i ty tvoje :) jen čekám kdy se tu objeví nový článek :)

    OdpovedaťOdstrániť