štvrtok, marca 03, 2011

3/3/11

Ahojte!
Tak som premýšľala, že sem začnem dávať jedálničky. Na predošlom blogu mi to pomáhalo a motivovalo. Teraz to nerobím a pozrime sa ako to vyzerá...takže, začínam.

raňajky: nič (spánok)
"desiata": bagetka s nivou a rajšinou
obed: špagety s nivovo-brokolicovo-paradajkovou "omáčkou"
večera:....

mimo: hrsť hrozienok máčaných v čokoláde
pitie: 0,5l čaju (ešte dopíšem)
pohyb: zatiaľ žiaden, nemám možnosť, väčšinu času som pod dohľadom otca, takže až keď prídem v sobotu domov si to všetko vynahradím a bude to lepšie.

komentár: dnešok bol celkom v pohode. musela som ale robiť nejaké testy, pretože budúci týždeň už píšem monitor..čo je pre mňa veľmi dôležité..s tým pohybom nie som vôbec spokojná ale posnažím sa s tým niečo urobiť...ale trochu som sa hýbala, bola som na krátku prechádzku tak to snáďnieje až také zlé...pozajtra sa vraciam domov a odvtedy budem už normálne cvičiť, lebo proste chcem schudnúť.

3 komentáre:

  1. mnam, mám chut na všechno co jsi snědla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ranajkovat by si mala,nastartujes tym metabolizmus,a vlastne nemala by si vobec vynechavat nejake jedlo (ranajky,obed,vecera).
    mam sa fajn,odpadol mi dnes seminar poobednajsi,nemala som pisomku,zajtra je konecne piatok,tak som rada,ale som strasne unavena.a ty ako?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Lexi, snad nevadí, že ti odpovídám sem, ale doufám, že pochopíš, že tvůj "stav" a ty sama jsi pro mě nyní přednější než nějaký Collin.. (muhehe :D - myslíš si stejně jako mé spolužačky, že je to smích jak pro dementy??) jinak tedy chválím nový design na Utopii. ;) A ostatně i tu.. takové mráčky, navozuje to snivou atmosféru..

    K tomu mému češtinářskému blogu.. nu, nejsem si jistý, čím bys tam ty mohla přispět.. :D Možná, jaký vztah máš k češtině? To bych si určitě rád přečetl. ;) Věřím, že všichni.. :)

    A Alexis má pravdu, snídat by se mělo. ;)

    OdpovedaťOdstrániť