streda, marca 09, 2011

9/3/11

Ahojte!

Áno, ja viem, dlho som sa neozývala, je mi to ľúto. Myslím, že ste už trochu otrávené z toho môjho väčšného ospravedlňovania sa. Je mi to ľúto, chcela som sa ozvať, keď som sa vrátila z Čiech,no nestihla som to. Potom som sa už len musela učiť, lebo som dnes mala monitor(časť prijímačiek na stredn školu).

raňajky: nič
desiata: bageta(2 plátky šunky, 2 plátky syra, šalátová uhorka, paradajka a trochu bielej kapusty),mars a snickers
obed: 3 kúsky šunky
večera: pol rožka s cherry paradajkami(cca 7)

mimo: dnes som "vďaka" tomu nešťastnému monitoru končila v škole o 11.Vytiahla som pár kamarátov na chvíľu von, aby som mala trocha pohybu. Vtedy som s nimi niekam chcela ísť, máme také rituály, že robíme záťahy a vždy pozíva niekto iní. Síce ja veľa nejem ale chcela som im to oplatiť. Nakoniec sme skončili u kamošky a ja som nám nakoniec nakúpila nejaké serepetičky, ktoré väčšinou jedávajú všetci na takýchto záťahoch. Takže mimo bolo dnes: niekoľko chipsov a tixy.

pohyb:1.prechádzka s kamošmi asi tak cca 35minút, 2.prechádzka(so sestrou) 45minút. Celkom som sa prešla a teraz sa chystám robiť nejaké cviky, ktoré zajtra doplním.

pitie: 0,5l minerálky Bonaqua citrónova, 0,5l ľadového čaju

komentár: S dneškom som celkom spokojná, len som si mohla odpustiť tie chipsy a tixy, mars a snickers. Lenže nejako som to nedokázala. Bola som v takom divnom rozpoložení, takže som to proste zjedla.Hnevám sa na seba. Váha mi ukazuje zase o kilo viac a to už proste nejde ďalej. O chvíľu sa dostanem opäť na svoju pôvodnú váhu. Takže to musím zmeniť, predsa som to všetko nezačala kvôli tomu, aby som naspäť pribrala a hneď vzdala. Držte mi palce. Lexi

2 komentáre: