pondelok, marca 21, 2011

Nr. 10 ganz am Ende

Ahojte!

už je vám možno podľa názvu známe, že už ďalej nevládzem. Všetko moja snaha je tatam a ja som zase tam kde som bola na začiatku. Zase som pribrala...a ja som si dnes už naozaj naposledy povedala, že je koniec. Dnes som sa definitívne rozhodla, že to hnusné tlusté telo nedostane ani kúsok jedla...musím to zvládnuť...a ja to zvládnuť musím...už nemám chuť pozerať sa na to ako na mňa všetci hľadia s nechuťou...už nie! Ja to zvládnem už som to raz zvládla. Viem, že to dokážem len som príliš lenivá na to, aby som sa do toho naozaj poriadne dala. Ale teraz to už naozaj zvládnem...proste musím...a je mi jedno za akú cenu!

7 komentárov:

  1. pořád tě hodlám podporovat a vážně, vážně doufám, že tentokrát už to zvládneš!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neboj to dáš =)Držím palce.. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. držím palce!
    stačí sa do toho opäť dostať, prvé dni vydržať potom by to malo ísť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zvládneš to =) Inak to sa len zdá,že mám takú kontrolu nad sebou,pretože mne včera nebolo celkom dobre takže preto to ani také hrozné nebolo sa udržať..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rada by som ti povedala že ti držím palce, ale nemôžem. Toto nie je riešenie, nie je to krok dopredu, naopak je to krok naspäť, krok dole, na dno. Viem o čom hovorím. Hladovky sú najprijebanejšie riešenie aké existuje. Dojebeš si tým všetko čo sa dá a najhorší je ten jojo efekt, ktorého sa už ťažko zbavíš, priberieš zo všetkého, z každého hovna, ktoré zješ, pretože raz začať jesť budeš musieť, a hovorím ti že to bude bolieť. Keď som začala po 3 mesiacoch jesť, plakala som od bolesti, pichalo ma v bruchu, bola to najhoršia bolesť akú som kedysi začala a potom to začlo. prejédanie, najmä sladkostí. Všetko hore plus kilá navyše a tak som sa zo 70 kg z ktorých som schudla na necelých 50 dostala na teraz a to je 80 kg, ktorých sa nemôžem vôbec zjaviť. Všetko mi je malé, nič neoblečiem,. všade mám sádlo, celé telo je samá stria, vyzerám proste hrozne. Skúšala som všetko, aj hladovky, aj normálna pravidelná strava, ovocie, diéty, cvičenie, proste nič nezaberá,pretože mám telo stále nastavené na nulový príjem a preto priberám zo všetkého aj ke´d jem málo. Je to komplikkované, preto ti odporúčam (pokiaľ nechceš skončiť ako ja, v blázinci) minimálne 3 x denne porciu veľkú ako tvoja päsť, preferuj ovocie, celozrné pečivo, a na večeru nejakú zeleninu. K tomu pohyb, pravidelný. Aerobic, alebo zumba. Plaváreň. Posilovanie doma. Jóga. Všetko možné, na nete sú videá ktoré si môžeš stiahnuť a podľa nich cvičiť, len prosím ťa zbytočne neriskuj! Vypomstí sa ti to...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdá sa mi to strašne hlúpe ale som v tom znova (wewe).. Založila som si ďaľší blog, idem do toho takisto. Nechceš sa vrátiť a znova písať ??? A nikomu to nehovor, vyzeralo by to divne.. Proste na svojom blogu nechcem písať o týchto svojich stavoch. Vie o ňom veľa ľudí..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak častejšie písať, a blog už nechceš? :) :) Ďakujem za pochopenie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť