streda, apríla 06, 2011

Nr. 11 gute Zeiten, schlechte Zeiten...

Ahojte!

Ja viem, zase som sa dlho neozývala, no bola som preč a nemala som prístup k počítaču. Naozaj sa ospravedlňujem, je mi to ľúto. Teraz by som sa aj hanbila prísť na blog a priznať sa k mojim chybám.
Pribrala som! Zase!! Hrozne ma to mrzí a cvičím ešte viac a snažím sa opäť znížiť denný príjem, no nejako to nechce ísť dole. Som už dlho rozhodnutá zhodiť a ja zhodím aj keby...aj keby 500-eurovky z neba padali. Naozaj.
Čo ma však štve viac je to, že som čoraz slabšia. V nedeľu som takmer odpadla a to dvakrát. To isté v pondelok a včera...no včera nejako sa mi zavreli oči a zobudila som sa až o 20 minút na to...Neviem presne čo to bolo ale nebolo to príjemné. Ale sama si za to môžem.
Trochu mi padajú vlasy, no to bude skôr tým, že je jar a mne sa to na jar stáva vždy.
Dúfam, že sa vy máte lepšie ako ja a ide vám to lepšie. Snáď si zajtra nájdem čas a poviem vám toho viac.
Lexi

4 komentáre:

  1. :O opatrne s tým cvičením a jedlom...drž sa:)
    a ďakujem za pochvaluuu:) veĎ pridaj aj svoje jedálníčky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja teraz necvičím vôbec
    len som si dala tento týždeň taký že po 18oo nič nejesť. ale akosi ma to láka uplne obmedzovať jedlo :D ved aj dnes tie knackebroty...lol
    kaloricketabulky.cz :) tam si možeš zostaviť jedálníček..ked chces mať ulozené jedálníčky aj tvoje pokroky s váhou tak sa tam registruj.ale cisto jedálniček jeden na den aby si si vyratala kolko kalorii to cele ma sa da aj bez registracie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím prsty ^^ ... nádherný blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi pekny blog.Len by som tu dala viac thinspiration:)

    OdpovedaťOdstrániť