pondelok, apríla 11, 2011

Nr. 12 Everytime you say no to food, you say yes to thin

Ahojte!

Ako sa máte? Ja osobne sa mám nejako zvláštne...dnes som toho nacvičila veľa, až mám strach, že budem mať zajtra svalovku. No ale aspoň viem, že som cvičila dostatočne..
Dnes som si užila kopec srandy po dlhej dobe. Bola som u kamošky a hrali sme WiiSports. Tam som si vybila baterky a fajne sa zapotila, hlavne pri boxe. To bola moja šálka kávy. Tam som sa napotila najviac. Človek by ani neveril ako sa pri takýchto hrách dá zapohybovať a spotiť. Fakt to niekedy vyskúšajte.
Nejedla som síce veľa ale nebolo toho ani najmenej. Rozhodne to už nebolo tak veľa ako cez víkend. Dúfam, že  to začnem opäť znižovať ako už viac-krát a tento-krát sa mi to už podarí.
Držím vám palce.

Lexi

3 komentáre:

  1. tu hru nepoznam, ale ked si sa pri tom zapotila tak je asi fajn :D
    ja som dnes doma bo som mala vcera teplotu, jedlo ziadna slava cez vikened a vcera :/
    drz sa

    OdpovedaťOdstrániť