streda, apríla 13, 2011

Nr. 13 48 Tage...

Ahojte baby!

Ako sa držíte? Dúfam, že aspoň vám to ide lepšie ako mne..
Dnes som mala naozaj zvláštny deň...v škole bola moja trieda spojená s druhou deviatackou a boli sme na technických prácach pratať okolie školy, tak som sa vyšantila s fúrikom (kolečko). Celkom som sa nabehala a namakala. No potom som prišla domov a začal sa teror.
Bola som doma sama, a keďže som celý deň nič nejedla, prepadlo ma žranie, no v rámci možností som sa krotila. Zjedla som dva menšie kebaby domáce...nebolo to také mastné ako kupované z FastFoodu.
Potom som nejedla už nič až kým som nešla na návštevu k mojej babičke, ktorá mala dnes narodeniny. Kúpili sme obrovskú tortu a keď sme prišli k babke začalo sa jesť. Samozrejme mi natlačili aspoň dva kúsky, no potom som už jesť nechcela vôbec.
Neviem čo dnes bolo s mojimi rodinnými príslušníkmi, ale dnes boli ako šialení. Celý čas mi nadávali, že som zase pribrala a že o chvíľu budem ako prasa. Naozaj povzbudivé..a aj keď majú pravdu, bolelo to viac ako inokedy, pretože mnou okato opovrhovali.
Preto som sa nasrala a proste odišla. Chcela som ísť domov, čo mi nevyšlo...takže som sa domov vrátila až okolo šiestej, a zaspala som. Keď som sa zobudila sestra odchádzala preč a moja matka prišla zase domov.
Na truc, že do mňa začala zase rýpať som si dala trochu arabského chleba so zeleninou, lenže keď nepozerala išla som na záchod a snažila sa to vyvrátiť. Nepodarilo sa...
Takže teraz idem cvičiť, chcem cvičiť takú hodinu. Dúfam, že to zvládnem, pretože za 48 dní potrebujem schudnúť, lebo ideme na výlet kde budeme väčšinou plávať a budeme vo vode v plavkách, tak sa nechcem jediná hanbiť, za tlustú a neforemnú postavu. Držte mi palce, musím to zvládnuť a ja aj zvládnem. Odteraz žiadne záchvatové žranie, žiadne sladkosti, žiadne kalórie...žiadne jedlo, iba cvičenie a veľa vody.
Držte sa...

2 komentáre:

  1. kks neznášam tie kecy rodiny..:/
    keď sme boli raz na návšteve tak krstná do mňa začala hustiť a začala mi dávať sladké pečivo nech jem pritom ona sama nejedla!celý čas čo tam bola.tak sa to stalo už viackrát.najväčší vrchol bol keď začala o mne kecať že nič nejem a potom všetka pozornosť bola na mne:/ pritom to nebola pravda,jedla som tam.ale tak je to vždy,ona nič neje a nikto jej nič nepovie...nenávidím to.
    inak ďakujem ti za koment:)tú podporu budem potrebovať,potrebujem nejako nakopnúť nech to dotoho vpadnem a chudnem..držím palce aj tebe!!sladké a ovocie je naj ževraj papať doobeda do takej 12tej lebo to ešte tvoje telo spáli..večer keď budeš hladná si daj zeleninu,jogurt alebo knackebrot.ale Veď sama vieš čo na tebe platí.papa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím ti palce, ako nikomu. :)
    Určite to zvládneš, len sa dotoho poriadne opri.. :)
    A Hlavne nehladuj, to ti nepomôže. Vyhýbaj sa sladkému, jedz menšie porcie , nejedz po 18 00 a najmä cvič. :) Uvidíš pôjde to dole.

    OdpovedaťOdstrániť