nedeľa, apríla 17, 2011

Nr. 14 alles von Anfang..

Ahojte!

Musím povedať, že dnešný deň bol celkom fájn. Ani som sa nejako extra neprežrala, čo som vôbec nečakala, no potom som príjemne prekvapila samu seba, že som odhodlane cvičela.
Zase ma to chytilo, možno viac ako predtým, čo je dobre. Cvičila som asi 45 minút alebo tak nejako a na konci celého cvičenia som bola mokrá ako myš a ubolená. Možno si teraz poviete, že to je málo, lenže pre mňa to teraz bolo viac ako dosť, pretože som dlho(naozaj veľmi dlho) nescvičila. Urobila som 100x ľah sed, ktoré som robila novým spôsobom (namiesto sedu som trup natiahla úplne pozdĺž nôh) a kopec iných cvikov. Naozaj som za dnes so sebou spokojná a viem, že toto je štart novej éry môjho chudnutia a verím, že mi to pomôže dostať sa na moju vysnívanú váhu.
Ešte som vás chcela upozorniť alebo iba informovať, že aj napriek tomu, že tu nie som často...väčšinou iba odpisujem na komentáre, teraz tu asi nebudem dlhšiu dobu, pretože mám niečo s počítačom a preto ho musím dať celý naprogramovať nanovo. Neviem ako dlho celý tento proces bude trvať, no dúfam, že sa to vyrieši čím skôr, aby som sem mohla začať zapisovať všetky úspechy a sledovať aj tie vaše.
Dúfam, že sa nehneváte, že tu budem ešte menej ako inokedy, no teraz na to mám aj nejaký lepší dôvod.
Držím vám palce a dávajte si na seba pozor.

Možno sa ozvem z niektorého iného počítača..možno zo školy, budem sa snažiť odpisovať vám aspoň na komentáre. Majte sa krásne.

Lexi

2 komentáre:

  1. děkuju za podporu, taky držím pěsti at ti hubnutí jde! a dej nám zase vědět, jak se ti daří až spravíš počítač :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super, gratulujem k tvojmu cviceniu a neprejedeniu sa :)

    OdpovedaťOdstrániť