piatok, mája 20, 2011

Nr. 16 Wenn man sich wie ´ne Schweiße fühlt..

Ahojte!
Dneska som mala konečne úspešný deň. Takmer nič som nezjedla, skoro som 5-krát odpadla ale v pohode. Celkom som sa na tom potom pobavila...no hnevá ma teraz to, že som ešte vôbec necvičila a neviem či to zvládnem, lebo ma bolia svaly zo včera, lebo sme boli na exkurzii a prešla som asi 500 schodov a potom tých 500 schodov späť...dalo to zabrať, hlavne vďaka tomu, že sme boli vo veži, kde som ani nedokázala ani rozpažiť ruky...brr...nepríjemný pocit. Už nikdy viac si to nechcem zopakovať.
Cvičiť sa chystám až zajtra, pretože teraz si asi zase pôjdem ľahnúť, lebo sa necítim najlepšie. Predpokladám, že vám sa vodí oveľa lepšie ako mne, pretože vy ste statočné, čo na vás obdivujem..ste silné. Držím vám palce.

2 komentáre:

  1. Podporujem ťa, aj keď som sa na vlastných chybách poučila, že nejesť je pičovina jak hovado. Tatiež nepravidelná strava. Keď som začala chudnúť mala som 60 kg. Schudla som, samozrejme nejedením, potom som začala jesť a behom dvoch mesiacov som mala 70. Potom som schudla zase na 54kg, začala som jesť a teraz mám vyjebaných 80 kg.ˇKeby som len nebola taká sprostá. Keby. Už nechcem hladovať a tak, radšej budem cvičiť a pravidelne papať ovocie a zeleninu, aj keď budem chudnúť pomalšie, viac nechcem jojo efekt. Ale je to na tebe.. :) :) Budem ťa podporovať nech sa akokoľvek rozhodneš. Ja som si tiež nedala povedať :D Inak prepáč, že som ti dlho nenapísala, ale poznáš to. Škola, učenie, potom je človek unavený. Raz za čas pridám článok, ale aj to zanedbávam. Teším sa na prázdniny, alebo aspoň na obdobie kedy sa už nebudeme učiť. Konečne budem mať čas aj pre seba. :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 5x Odpadla? Umries do cca roka. Dufam, ze si si to uz na svete odzila.

    OdpovedaťOdstrániť