piatok, augusta 12, 2011

Nr. 21 Move out or stay here?

Ahojte,

ako sa máte slečny? Ja sa mám napodiv dobre, no nejako neviem schudnúť :/ dosť ma to mrzí ale teraz chcem začať s diétou tak dúfam, že sa to mne aj my_world :) podarí.

Čo mi však chýba je blog...dúfala som, že blogspot pre mňa bude lepší, čo aj bol ale chýba mi tu do domácke prostredie blogu..menenie designov...menenie vzhľadu stránku...starať sa o to...a tiež, väčšina dievčat ktorým napíšem ani neodpíšu pretože im nevyhovuje komentovanie na blogspote..preto premýšľam že si založím nový blog na chudnutie a bude sa oň starať...a budem tam častejšie...ako tu...dúfam, že ma podporíte a ostanete so mnou :)

P.S.: A dúfam, že na novom blogu sa už neobjavia komentáre tohto typu: 5x Odpadla? Umries do cca roka. Dufam, ze si si to uz na svete odzila.
Ďakujem za starostlivosť tejto osoby ale nech sa radšej strčí a dá mi pokoj...
Lexi

2 komentáre:

  1. to vies ze sa nam to podari :) dako nam to nevychadza ale to nevadi tak zacneme kazda sama a dame si vediet ako to ide.Ja zajtra odchadzam na tu chatu a ked sa vratim tak zacnem tu duhovku.do 23.8. asi cvicit nebudem kvoli tej skuske ale potom uz zacnem aj ja.tesim sa na to ako schudneme :)uzi si pobyt :)a ja si tiez myslim ze blog.cz je lepsi tu ked chcem napisat koment tak to trva 10 min kym vsetko vyplnim atd...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já se taky vrátila na blog.cz a myslím, že jsem udělala dobře! :) takže doporučuju přesun, ale je to na tobě:)

    OdpovedaťOdstrániť