sobota, augusta 06, 2011

Nr. 20 I'm not starving myself..I'm perfecting my emptiness

Ahojte,

baby, neviem čo je z blogom ale už asi týždeň a pár dní mi nejde komentovať články na vašich blogoch a to som furt mala rozpísaný kvalitne dlhý komentár...no čo už...dúfam, že sa onedlho pozriete sem a napíšete mi...dúfam, že sa to vysvetlí, fakt nechcem ostať ako tá čo nekomentuje...

Teraz k veci...celý týždeň, 30.7-6.8, som bola na dovolenke...bolo to tam úžasné, bola som na severe Česka, s kopou známych...každý boží deň sme prešli minimálne 20km , väčšinou do kopca, takže som mala kopec pohybu...s jedlom som to nejako nepreháňala, vždy som niečo malé zjedla na raňajky, obed a večeru...tiež tam bola jedna moja známa a akurát je na diéte a prezradila mi nejaké jej typy, väčšinu už poznám ale čo už...a tie ktoré som si zapamätala, sú vlastne iba tie ktoré viem sama...takže baby, žiadne zemiaky, chlast, pečivo či iné sračky...pekne navaríme ryžu, trochu šunky a ide to...alebo nejesť vôbec! :)

..tá má ale krásne nohy..ja budem mať tiež také..a ešte chudšie :)

5 komentárov:

  1. jojo ty komentáře dlouho nefungovaly a pořád to nějak blbne. jsem ráda že sis užila dovču :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niee vobec sa nehnevam ja som tu tiez dlho nebola a uz som mala vycitky ze som sa ti neozvala ale bolo toho vela.napise o vsetko clanok na blog tak ked sa ti bude chciet si to mozes precitat :)Dobre tak sa tesim spolu to bude super :) posli mi jedalnicek na blog a mozeme zacat hned zajtra kludne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super tak mozeme skusit tu duhovku :) ja idem teraz cez vikend na chatu takze tam to asi nepojde ale vraciam sa v pondelok vecer takze od utorka mozeme konecne zacat.Suhlasis?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaaaj a este to cvicenie som zabudla.To neviem jak budem stihat mam totiz este jednu skusku ale daj navrh a ja sa bude snazit to dodrzat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a neboj nestresuj aj ked sme pribrali obe to dame dole teraz sme na to dve :)mysli pozitivne naozaj to pomaha :)

    OdpovedaťOdstrániť