streda, júla 27, 2011

We have to stay strong...

Ahojte baby!

Zase som dlho nič nepridávala, hanbím sa za seba...už je to trápne, nemyslíte?
Nemala som ani prístup k netu, nakoľko prerábam svoju izbu, takže som bola úplne vygrcaná po večeroch a nemala som silu ani chuť písať na blog...v podstate nemám čo...nie je s čím sa chváliť...je pravda, že sa toľko neprežieram, no ešte stále to nie je tých príjemných 600kcal denne...neviem ako sa dokopať ku zníženiu príjmu potravy...fakt som už bezradná...keď hladujem deň alebo dva až ma chytá mdlo...lenže ja chcem hladovať, milujem ten pocit prázdnoty v žalúdku...len niekedy sa mi nechce..čo ma hnevá viac...
Pretože ak chcem byť Thinka musím preto niečo robiť a nie čakať, že odrazu schudnem sama 15 kíl :)
Ale sama som si dnes sľúbila, že to zvládnem...pretože chcem, musím...zvládnem to, budem silná a budem thin :)

2 komentáre:

  1. neviem presne kolko najmenej zvladnem dlhodobo.ale myslim ze by to malo byt tak do 1000kcal ak chceme schudnut.ja maso tiez nejem takze to je super :)Skusim teraz cez vikend navrhnut par jedalnickov okolo tych 600-700 kcal a od pondelka by sme mohli zacat ak suhlasis.a k tomu dake cvicenie.teraz som tri dni po sebe chodila na 2 hodky do posilky a bolo to super ale neviem ci to financne utiahnem aj dalej :/ ale doma cvicievam pilates.inak uz sa na to uplne tesim verim tomu uplne ze nam to spolu pojde!jdenoducho musi! spolu to dokazeme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. věřím Ti, zvládneš to! a budeš krásná a štíhlá, všemi obdivovaná thinka! :))

    OdpovedaťOdstrániť