sobota, júna 25, 2011

Nr. 18 I´m not good for anorexia....

Ahojte!
alebo mám skôr povedať ahoj?

Blog zanedbávam ako sa len dá...to mi ide najlepšie...je mi to fakt ľúto, hnevá ma to...a mám dokonca aj čas...no nejako odišla chuť na toto...chuť písať o tom ako sa mi nedarí. Nebolo by lepšie neplakať nad rozliatym mliekom a radšej sa vzchopiť a konečne všetky sľuby a predsavzatia splniť? Áno, bolo by to úplne úžasné, mať iba 40 kíl a krásne sa obliekať, užívať si tie závistlivé pohľady...všetko toto je krásne no ja zrejme nie som hodná takýchto úžasných vecí. Nikdy som nemala problémy s váhou no nejako sa to zmenilo a ja naberám aj keď nejem...aj keď sa hýbem...je to hrozné, už nevládzem...Ja chcem dokázať všetko z toho čo som si predsavzala ale ako to mám urobiť keď sa snažím a po mesiaci nezíde ani 1 kilo? Ako mám ísť takto ďalej, keď vidím že to neprináša žiadne ovocie? Na čo vlastne sa mám snažiť ak je cieľ môjho snaženia nikde v nedohľadne? No načo?

6 komentárov:

  1. ono to zase půjde, jen se nevzdávat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za komentár, chápem... Mne trvalo tri roky dokým som sa vzdala blogu, aj keď to bolo s prestávkami tak dlhý čas... Ale úprimne - potrebuješ to? máš len 15 možno 16 a život pred sebou, načo sa týrať? zbytočne si ubližuješ a deptáš sa. Chápem je to droga, ale len ťa bude ničiť. No nič nebudem ťa prehovárať, tvoj život. Tak si dávaj pozor a drž sa!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem za koment :)s tym akvarkom mas uplnu pravdu je to drahe jak svina a moj priatel si z toho spravil svoju novu zalubu takze pocitam ze do toho este vela penazi aj napchame co ma teda moc netesi ale tak co uz.Poznam ten pocit ked sa nic nedari aj ked velmi chces ale jednoducho sa neda.Netrap sa tym je to len obdobie ktore zas prejde.Ja som sa tiez nepohla z miesta az sa hambim po tych mojich odhodlaniach na blogu este daco pisat...co mam napisat?zas mi to nevyslo a ked som sa asi po 100krat zaprisahavala?hambim sa..ale dnes zacinam zas naplno som zvedava do kedy to vydrzi.ked chces mozeme do toho ist spolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahojda, až to budeš číst, tak si prosím přepiš mou adresu - jsem zpět na http://skinnycandy.blog.cz !!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super ! spolu nam to urcite pojde :) u mna je to teraz take cudne ze jem malo alebo teda ovela menej ako kedysi a nechudnem..proste nic.este k tomu ma boli hrdlo bola som traz chvilu chora a aby toho nebolo malo tak vonku je hnusne takze sa bojim ist von na korcule alebo behat aby som neochorela este viac.Aky postup navrhujes?dame si dake spolocne jedalnicky alebo si tanovime hornu hranicu kcal na den?mne je v podstate jedno co tebe lepsie vyhovuje :) a tesim sa :)uvidis ze spolu to dokazeme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hej hej citala ved tu mas moj predosly koment :) idem len o to ze ak by som dosla tak az buduci rok lebo tento rok somsi nepodala prihlasku som to pokaslala...tento rok sa chcem na to ucit po pri ekonomickej a od buduceho by som az dosla ak sa vsetko podari.ako teda? dame tie spolocne jedalnicky?ja by som do toho sla.len povedz co mas rada(jedlo)a kolko kcal denne navrhujes?

    OdpovedaťOdstrániť